niedziela, 10 marca 2013

pierwszy tydzień z euforią na kota już za mną

Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć? A. Moore, Empik, 29,90 zł 

Równiutko tydzień temu nad moim domem zawisła nadzieja na posiadanie kota. Od tamtego czasu praktycznie nie ma dnia bym nie wspomniała przy przyjaciołach, rodzicach o kocie. Mam na tym punkcie bzika! Aż sama zaczynam się siebie bać :) Jednakże zapewne osoby, które mnie czytają i mają te słodkie zwierzaki widzą co czuję, bo kto by się nie oparł takiemu malutkiemu okruszkowi?

Pierwszy pełny tydzień marca mijał bardzo kocio. Praktycznie wieczorami jak siadałam na komputer to czytałam o kotach, szukałam portali i forum, studiowałam porady nt. zdrowego odżywiania oraz dobrej pielęgnacji. Wczoraj postawiłam na nieco większy krok i wybrałam się do Empiku po książkę, którą wcześniej już sobie wypatrzyłam. Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć? to naprawdę niezła lektura. Ja przeczytałam już 68 stron i jestem zachwycona! Książka w większości pełni funkcję pytanie-odpowiedź, czyli jest oparta na zapytaniach różnych osób, które pisały do Arden Moore - autorki "kociej psychologii". Znajdziemy w niej również ciekawostki, porady, przykłady kocich zachowań, a także kawałki opowieści weterynarzy, sędzin czy behawiorystek zwierząt. Nie chcę Wam za dużo zdradzać, bo już niedługo jak książkę całkowicie przeczytam to postaram się napisać może tutaj jakąś recenzję.

Czy dokształcaliście się nt. kotów w książkach, na stronach internetowych czy jeszcze gdzieś indziej? Na pewno internet jest tańszy, ale nikt przecież nie odmówi niedzielnego relaksu z książeczkę na parapecie czy w łóżeczku.


A Wy? Polecacie może jakieś źródła nauki o kotach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz